Cereri şi alte documente aferente managementului de personal;
Declaraţii de avere şi de interese;
Documente administrative de uz intern / intra- şi inter-instituţioral: adrese, note, referate de necesitate, procese verbale, minute, ordine de deplasare, rapoarte, facturi, contracte, bonuri, decizii;
Documente aferente departamentului Financiar-Contabilitate: Bugete, Rapoarte de evaluare, Deschideri de credite; Monitorizarea cheltuielilor de personal, execuţie
bugetară, Propuneri de rectificări bugetare, Bugetul şi bilanţul contabil etc.;
Documente aferente Managementul Resurselor Umane: ROF, ROI, Structura organizatorică, Statul de funcţii, Adeverinţe, Legitimaţii, Programarea anuală a concediilor de odihnă, dosare de concurs, condică de prezenţă; I
Fişe de evaluare
Fişe de post
Metodologii
Note pentru solicitări de informaţii în baza legii 544/2001;